Повернення товару

SAD.UA - надійні покупки прямо у себе вдома!

vozvrat.jpg

Покупки в інтернет-магазинах стають дедалі популярнішими. Кількість наших покупців також з кожним роком зростає. Тепер Вам не потрібно ходити магазинами у пошуках рослин. Ви можете у спокійній обстановці відкрити наш каталог і не поспішаючи переглянути весь асортимент. На сторінках нашого магазину Ви знайдете фото товарів, а також детальний опис по посадці та догляду. Будь-які питання Ви можете вирішити у телефонному режимі з нашими консультантами.

Всі ваші покупки захищені. Не хвилюйтесь. Ми працюємо згідно із Законом України та дотримуємося статті “Про права споживачів”. Якщо замовлений товар Вам не підійшов, Ви можете оформити повернення. Обов'язково ознайомтеся з умовами.

Умови повернення товарів у нашому магазині

Є кілька причин, через які клієнти повертають замовлення. Серед них: пошкодження під час перевезення, помилки менеджерів, особисті причини. Наш магазин зробить все можливе для того, щоб Вам сподобався товар.

Ми ретельно пакуємо всі рослини та інші товари, щоб вони змогли без проблем перенести транспортування. На жаль, ми не можемо відповідати за якісну роботу перевізників. У вкрай поодиноких випадках консультанти можуть помилитися. Наприклад, надіслати рослина не того розміру або товар іншого кольору. У такому разі ми без проблем надішлемо Вам потрібний товар. Також, покупець має право відмовитися від свого замовлення протягом 14 днів..

 

Ознайомтеся з умовами, що допоможуть Вам повернути товар надалі.

  1. Пошкодження під час транспортування. Уважно оглядайте свої рослини на пошті. Перевірте цілісність упаковки, всю комплектацію, уважно огляньте саджанці. Якщо ви помітили пошкодження, тоді складайте акт повернення прямо у відділенні перевізника. На жаль, іноді з їхньої вини деякі саджанці можуть травмуватися. Ми без проблем надішлемо Вам інший посадковий матеріал.
  2. Помилка магазину. У нас працюють лише професіонали, помилки трапляються рідко. Якщо все-таки сталося непорозуміння, і Ви отримали не той товар, то зв'яжіться з нами якнайшвидше. Ми домовимося про повернення чи компенсацію.
  3. Особисті причини. Кожен покупець має право повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після оплати. Вам потрібно виконати деякі умови. Рослини мають бути не пошкодженими і живими. Якщо Ви недоглядали за своєю квіткою, то повернути її буде неможливо. Товар повинен мати неушкоджену упаковку та бути в ідеальному стані. Якщо Ви, наприклад, подряпали вазон, то повернути його вже не можна.

Оформлення заявки на повернення

Якщо Ви бажаєте повернути в магазин свої покупки, то зв'яжіться з нашими консультантами. Всі актуальні телефони Ви знайдете у розділі “Контакти”. Менеджери розкажуть Вам про всі нюанси.

Крім цього, можна створити заявку на повернення за допомогою електронної пошти. Вкажіть номер Вашого замовлення, прізвище, ім'я та по батькові людини, на яку це замовлення було оформлено та контактний номер телефону. Не забудьте вказати причину, через яку Ви повертаєте замовлення. Рекомендуємо прикріпити фото, де видно дефекти.

Не забувайте перевіряти посилки на пошті! Якщо пошкодження виникли з вини перевізника, слід заповнювати акт прямо на місці!

Ми впевнені у нашому асортименті та своїх професіоналах. Сподіватимемося, що у Вас не виникне проблем із замовленнями та поверненням!